29 d’abr. 2010

Banyoles AgreDolç

Agredolç, així va ser el B de Banyoles.
Matinar a les 4.00h per anar amb el David fins a Banyoles.
Una natació amb uns primers 300m difícils i molt caótics, després ritme de creuer i marcant en 30'27''
Transició molt tranquila, hi havia temps per tot, no calia estressar-se, veig durant la T1 que alguns companys que en teoria haurien de sortir abans que jo, arribaben i jo en fa pensar que la natació m'ha sortit prou bé.
El circuit de la bici m'agrada força, molts tobogans, una pujadeta forteta, i planejant fins la llac, són dues voltes, la primera em va sortir en 1h15, avançant a molts i molt ben acopladet, unes sensacions fantàstiques. La segona volta pintava molt bé, les cames les tenia fresques i continuava a un ritme fortet.... de cop i volta vaig punjar una roda, ratllada total i canvi de roda en un temps record per a mi.

Tot i l'entrebanc, vaig continuar a agafar el ritmet i el descans obligat, vaig recuperar molta força a les cames, a la falta de 20 km per finalitzar, abans de la pujada a Esponellà vaig tornar a punjar, ara la roda de davant, mentrés la canbiava i maleïa els meus ossos, vaig veure com la roda darrera perdia força, pressió i se l'hi anava l'anima, i a mi fins i tot s'em queïa alguna llagrimeta de ràbia.
No era el dia, tot anava, molt bé i no era el dia, alguna punxa va quedar clavada a la coberta?, vaig recolzar la bici, una pixadeta i a esperar la cotxe escombra, mentrés veïa passar els companys, Joan Lluis, Enric, Joan, David, Fredy. En Pevo, Guillermo i en Marc eren davant meu
Em vam baixar a boxes, vaig quedarme al costat del avituallament una estoneta, vaig veure que els jutges d'entrada a boxes no paraven atenció, vaig entrar directament a boxes i vaig dir-me, coi, sortiré a correr encara que sigui per justificar l'entrecot del dinar, i així va ser, vaig fer els 19km en 1h30' sortint dels ultims, però fent un bon parcial, el 246.

Sensacions agredolces, perquè anava molt bé i em serveix per demostrar-me que tots els entrenos marcats i seguits desde el Febrer fins aquí han donat el seu fruit, tot i que no en la mesura esperada.
Ara, a fer revisió completa de bici (sobretot rodes) i a planificar tots els entrenos fins a Balaguer.
Per cert, vull que sapigues, Banyoles, que tornaré i no tindré compasió de tu, ni dels tobogans, ni les pujades, ni res semblant, l'any que bé em tindrás a la sortida i ho passaràs malament si vols fer-me fora.