23 de gen. 2010

Forerunner 305


Un nou "gadget" per entrenar. La veritat es que ja feia temps que anava al darrera, de fet, aquest pulsometre-gps ja me´l vaig comprar fa un parell llard d'anys quan vaig començar a correr i vaig adonar-me que en aquell moment no li treuria profit. Ara es el moment de descubrir les infinites posibilitats de mesurar l'entreno i planifiacar-ho. I un complement perfecte per la bici.
Perquè m'he decidit per el 305 i no pas pel nou 310? Doncs perquè aquest em costava la meitat i la diferencia no compesaba les poques incorporacions que duia el 310, amés aquest no pot incorporar rutes.















Aquí un entreno realitzat amb els Runnerworld en un circuit de 14,200km i després gràfica extreta amb el Sportrack, (gran complement d'analisis) de relació cardio-temps en una sessió d'spinning.