4 de jul. 2010

Nous reptes



Després de Balaguer, els dies d'entreno van passant sense pressió i entrenant el que em bé de gust com, que i quan vull, de fet es el més divertit, sortir a correr quan volgui, fent entrenos més o menys decents i així mateix amb la bici i la natació.
Dissabte passat, amb el Jordi, vam fer la pujada al Pedraforca i baixada per la tartera (deu n'hi dó, quina baixada, per deixar-se el turmells) en un total de 5h, amb 30' de descans al cim per fer un entrepà. Bona sortida per acabar la setmana. El diumenge amb la calma a veure com el gran Marcel Zamora es proclamava vencedor del IM de Niza i en Pevo, company del Runnersworld Trialtó feia el seu segon IM.





















Aquesta setmana, he sortit a correr com mai, agafant sensacions, he sortit a les 6.00h amb la fresca, a les 8.00h amb els del club comandats per Marc, a les 17.00h amb la calda, i a les 20.00h amb la fresca. Un dia de sèries i un altre de pujades. Vaja que he probat tots els horaris i totes les condicions.
Nedar, aquesta setmana poc, però al mar. El dimarts amb neopré, i el dijous ens varem ajuntar amb el Corredors.cat i vam nedar sense neopré, no vaig poguer acabar l'entreno, l'aigua estava gelada i no vaig aguantar, semblava un glaçó amb gorro de federat, je,je,je ...

El dijous 1/7/10 van obrir les inscripcions per la Matagalls-Montserrat, aprofitant uns entrenos que farem sobre el recorregut amb els Corredors.cat, m'hi vaig engrescar i ja estic apuntat, una mica més i em quedo fora, es van esgotar el mateix dia, hi ha molt boig i omplim tota proba que corra per aquest mons de deu...

Entrenos dels primers 6messos del any 37:45 nedant 86:41 en bici 65:34 corrent