17 de set. 2010

10 km de Poblenou


Setmana completa i amb les cames carregades, diumenge els 10 km de Poblenou, vam fer una sortideta previa de 2h en bici i no vam calcular molt bé el temps d'arribada així que vaig arribar tot accelerat (sort que la sortida era gairabé al costat de casa) quan la cursa feia 30 seg. que havia començat, a 160 de pulsacions, tot i així vaig marcarme un ritmet fort, pensant que punxaria al km 6 o 7, la meva sorpressa es que no va ser així i vaig aguantar a aquell ritme fins al final.
Dilluns, tornem a correr 1h15
Dimarts, tirada llarga 2h05 - 26km riu Besos amunt i avall
Dimecres, entreno amb Runnerworld, en ppi de trankis, però no vaig poguer-me resistir a les sèries.
Dijous, necesitava descansar perquè sino....
Avui, 1h molt calmadeta, perquè demà toquen 30km per culminar els entrenos express per Berlin.