23 de set. 2010

Compte enrera per Berlin

Demà marxem cap a Berlin, alguns ja ho han fet avui, sembla que farà fresqueta i que a lo millor fins i tot plou, en principi sinó ho fa a bots i barals serà un dia ideal per gaudir de la marató

Per altre banda, ja tinc enllestida la bici per moure'm per la city amunt i avall sense perill que me l'ha fotin, ja que es un ferro-ferro, tot i que ara tota pintadeta fa goig. Al final em vaig engrescar i després de lijar i lijar, vaig decapar la pintura anterior i vaig fotre un parell de mans amb spray de cotxe amb una capa superficial de laca perquè aguanti el color, desarollo final 34x17 per fer entreno de cadència total, je,je,je ... En Single Speed o el que es el mateix a pinyó lliure
















Vaja a caigut a les meves mans un quadre antic de bici de la meva talla, un Derbi Rabasa, està una mica oxidat, però res que no es pogui arreglar, amb aquest si que em montaré amb la calma una fixed com deu mana...