11 de set. 2010


Gràcies a Joan Boada i Sportravel m'en vaig a la marató de Berlin,
sense una preparació especifica per fer-la i de bones a primeres, si que es veritat que en la cursa a peu he millorat força, però en tema de velocitat no pas en tirades llargues, però bé farem un parell de entrenos de 30 km i au... a veure que surt.
Es una d'aquestes maratons que un sempre ha tingut al cap, ambient increïble, ideal per fer marca (encara que aquest no serà el cas), recorregut planer, cervessa a dojo... I clar, no podia deixar la oportunitat que el gran del Boada m'ha propossat, compartir amb els Runnersworld i amics de Sportravel 4 dies en una gran capital disfrutant d'uns dels plaers de la vida, fer esport, gràcies un altre cop.



Ja tenim aquí el triatlo de la dona, aconteixement especial o discriminació feminista, perquè només dones? Aiiii si fessim només un triatló per homes, la que ens cauria, potser si fessim una triatló pels que tenim 35 anys, tenim una bici Argon i un banaydor rosa, podria fer podium i tot.
Bromes a part, em sembla una excel.lent idea que es fagi aquest triatló amb unes distàncies prou assequibles perquè hi hagi noies que probin i comprobin com de bonic i excitant es aquest esport, que el club ens tenim tots els tius molt vistos ja...

Demà, sortida de Runnersworld amb 2h de bici per enganxar amb els 10km de Poblenou, i després volen anar a nedar, jo em sembla que em quedaré a la butifarrada post cursa, je,je,je...

Javier Gomez Noya Campió del Mon, en un carreron a Budapest, al final el que son les coses i les petites diferencies quan es va al límit, Frodeno a acabat la cursa 41é.