21 d’oct. 2010

a 2 dies de Bilbao


Ja estem abocats a la marató de Bilbao, en principi al ser nocturna i amb aquestes baixades de temperatura sembla que pasarem una mica de fred, i el temps sembla que estarà entre enubolat i plujós, ja tindria gràcia que de les 4 maratons que he fet dues han sigut sota la pluja, ja no vindrà d'aquí doncs...
La idea es fer-la amb tranquilitat, ja que l'objectiu maratonià ja va ser acomplert amb Berlin, de fet aquest dies previs, estic més pendent d'on anar a fer pinxos que d'on estant situats els avituallaments.


La suma de sesions de qualitat amb els Runnersworld (sèries el dimecres i sessions de força i tècnica dissabte) junt amb els meus entrenos i/o tirada llarga, han fet que tingui lleugeres molesties al bessó i genoll dret, per sort la bici la tinc una mica apartada, però només fins a mitjans de Novembre i la natació, bé en la seva línea, ja em començat a fotre-li canya a les Picornell.

D'aquí a dues setmanes m'hen vaig a New York, només com a turista, però casualitats de la vida, coincideix amb la marató, així que a poc que pogui em colaré a viure l'ambient desde dins, encara que només siguin uns Km´s